انجام پایان نامه کشاورزی
 
انجام پایان نامه
انجام پایان نامه | انجام پایان نامه کارشناسی ارشد | مشاوره رایگان انجام پایان نامه

اما متاسفانه دانشکده های کشاورزی و مراکز پژوهشی کشاورزی در کشور هنوز مشغول تحقیقات خرد و سطح پایین در علوم کشاورزی هستند که برد آنها حداکثر در کاربرد تکنیک های خاص برای علوم بین رشته ای رسیده است. این مشکل متاسفانه مدیریت کلان کشاورزی را تحت تاثیر قرار داده و کشاورزی را دچار رکودی نامحسوس در عرصه مدیریت نموده است. این امر در حال حاضر باعث هدر رفت منابع طبیعی، انسانی و مادی و معنوی شده و در آینده ای نه چندان دور، به بحران کشاورزی در ایران و جهان تبدیل خواهد شد.
یکی از مهمترین مسائل حل نشده که هنوز محل بحث و اشکال است، بحث تعریف جامع و مانع از کشاورزی است. سوال ساده ولی بسیار مشکل و مهم! کشاورزی چیست!؟
این سوال هم به فلسفه کشاورزی، هم به استراتژی کشاورزی و هم به مدیریت و برنامه ریزی برای علوم کشاورزی و عرصه تحقیقات، مطالعات و اجرای کشاورزی مرتبط است. اما با تاسف فراوان این سوال برای ما مساله نیست!!! و این مشکل را دو چندان می کند.
به نظر مس رسد ضرورت دارد، که این مساله و ملزومات فلسفی و منطقی آن با همت کارشناسان و دقت نظر و با دیدی ناقذ بررسی و مطالعه قرار بگیرد و نتایج مشروع، معقول و کارآمد آن در عرصه تدوین استراتژی، برنامه ریزی و مدیریت و اجرای کشاورزی جاری و ساری گردد. در این صورت می توان امید داشت که کشاورزی جایگاه واقعی خود را در بین سایر علوم و نظام اجرایی کشور بازیابد.
لذا پژوهشگران و فارغ التحصیلان رشته های کشاورزی و علوم مرتبط، می بایست نقش اصلی را در این بین بازی نمایند. امیدوارم دوستان عزیز بتوانند در این خصوص گامی موثر و مفید برای پیشرفت ایران عزیز و شکستن مرز های دانش در زمینه علوم کشاورزی بردارند.

 

 

انجام پایان نامه,انجام پایان نامه حقوق,انجام پایان نامه علوم سیاسی,انجام پایان نامه مدیریت,انجام پایان نامه مطالعات منطقه ای,انجام پایان نامه ارتباطات,انجام پایان نامه دکترای حقوق,انجام پایان نامه دکترای علوم سیاسی,انجام پایان نامه تاریخ,انجام پایان نامه روابط بین الملل,انجام پایان نامه مدیریت اجرایی,انجام پایان نامه روان شناسی,انجام پایان نامه مهندسی,انجام پایان نامه مهندسی صنایع,انجام مقالات,انجام پایان نامه رشته های فنی,انجام پایان نامه حقوق جزا,انجام پایان نامه حقوق بین الملل,انجام پایان نامه اقتصاد,انجام مقاله,انجام پایان نامه مدیریت مالی,انجام پایان نامه مهندسی کشاورزی

http://www.sepehrdaneshco.com


نظرات شما عزیزان:

درباره وبلاگ


انجام پایان نامه انجام پایان نامه حقوق انجام پایان نامه علوم سیاسی انجام پایان نامه مدیریت انجام پایان نامه مطالعات منطقه ای انجام پایان نامه ارتباطات انجام پایان نامه دکترای حقوق انجام پایان نامه دکترای علوم سیاسی,انجام پایان نامه تاریخ انجام پایان نامه روابط بین الملل انجام پایان نامه مدیریت اجرایی انجام پایان نامه روان شناسی انجام پایان نامه مهندسی انجام پایان نامه مهندسی صنایع انجام مقالات انجام پایان نامه رشته های فنی انجام پایان نامه حقوق جزا انجام پایان نامه حقوق بین الملل انجام پایان نامه اقتصاد انجام مقاله انجام پایان نامه مدیریت مالی انجام پایان نامه مهندسی کشاورزی
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان سپهر دانش,انجام پایان نامه,انجام مقاله,انجام مقالات و آدرس sepehrdaneshco.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.








نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 5
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 5
بازدید ماه : 50
بازدید کل : 9301
تعداد مطالب : 31
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1